Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2017 19:30 - Мотивация за всеки ден
Автор: ioankaaaaa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 477 Коментари: 0 Гласове:
0



 imageТова е кратко послание, което написах към себе си, за да се мотивирам в момент, в който не бях във върховна форма. Когато пак изпадна в някое странно състояние го препрочитам и се нахъсвам да предприема някакво действие.  На мен ми помага, може да помогне и на теб. Затова го споделям тук: 

Здравей! Аз съм твоята  по – усмихната, по – мотивирана, по –самоуверена, по – активна, по – въодушевена и по – вдъхновена версия. Искрено вярвам, че може да ме постигнеш и задминеш! Не оставяй страховете и ограничените вярвания да ти пречат да реализираш потенциала си! Не вярвай на хилядите отрицателни мисли, които постоянно нахлуват в главата ти. Те не са реални. Замени ги с положиелни. Определи какъв/каква искаш да бъдеш! Определи най – добрата си версия и работи ден след ден, за да я осъществиш! Това няма да стане, ако по цял ден не правиш нищо, само си почиваш и не поемаш отговорност за собствения си живот! Необходимо е ДЕЙСТВИЕ, ДЕЙСТВИЕ, ДЕЙСТВИЕ И ПАК ДЕЙСТВИЕ! От теб зависи какъв ден, месец и година ще имаш. Зависи от твоето действие или бездействие. Зависи от твоят избор днес. Определи си цел, направи си план и ДЕЙСТВАЙ! Какво искаш? Защо го искаш? Представи си, че вече живееш живота на мечтите си. Какъв е той? Как се чувстваш да имаш всичко, което сам желаеш? Стани от задника си! Усмихни се ! Да, точно така! Можеш и по – широко ;) Свърши набелязаните задачи! Ако нямаш такива си набележи нещо, което ще те вдъхнови, което ще те направи щастлив/а, нещо, което ще те развие и ще доведе до постигане на твоята по – добра версия! ТИ СИ! ДАВАЙ! ДЕЙСТВАЙ! ТИ МОЖЕШ! АЗ ВЯРВАМ В ТЕБ! ПОВЯРВАЙ СИ И ТИ!
image


Тагове:   мотивация,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ioankaaaaa
Категория: Лични дневници
Прочетен: 18099
Постинги: 6
Коментари: 0
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930